tisdag 4 januari 2011

Vinterbilder från Vesslunda
















Anita

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska bilder!! Jag har aldrig sett fruset hav förut... Samlar bilder till en alldeles egen kalender att ha på väggen på jobbet just nu; tror du det är möjligt att jag kan få låna bilden med den "randiga isbiten" här ovan till den? Dvs bild nr 3 nerifrån.

    Och sen måste jag bara får säga ♥ till dina voffar! Har aldrig sett den rasen förut och föll genast =)

    ... det var så mycket fint och nytt här att titta på så jag tror minsann jag passar på att bli följare oxå... kommer tillbaka!

    Go' fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Vad tokigt, min kommentar jag skrev senast verkar ha fallit bort!?
    Jag undrade hur som helst om jag skulle kunna få låna en av dina bilder ovan till en väggkalender jag gör i ett ex och planerar ha på mitt kontor på jobbet? Alla dina bilder är underbara men aktuell bild är nr 3 räknat nerifrån bland bilderna i detta inlägg, dvs den med det randiga isblocket.
    Önskar dig en fortsatt härlig söndag!

    SvaraRadera